Laatste tickets geboekt - Reisverslag uit Nederland, Nederland van GuoYumengShen - WaarBenJij.nu Laatste tickets geboekt - Reisverslag uit Nederland, Nederland van GuoYumengShen - WaarBenJij.nu

Laatste tickets geboekt

Blijf op de hoogte en volg GuoYumengShen

05 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Vandaag hebben we de laatste tickets geboekt voor 2 binnenlandse vluchten. Alles is nu rond en we hebben er allemaal vreselijk veel zin in!! De route wordt; Beijing, Hohhot, Chengdu, Emei Shan, Les Shan, Chengdu, Songpan/Jiuzhaigou, Xian, Beijing. Met bus, (nacht)trein en vliegtuig gaan we weer op ontdekkingsreis. Jullie mogen met ons meereizen....

• 05 Juli 2014 - 15:36

Petra:

Lieve mensen, wij gaan jullie weer met plezier volgen op deze 2e Chinareis! En ook al zijn de laatste tickets gekocht, geniet nog van de voorbereiding! Petra en Lizette!

• 05 Juli 2014 - 16:10

Ellen:

Wat ontzettend leuk dat we jullie weer kunnen volgen! Heel veel plezier alvast! xxx

• 05 Juli 2014 - 16:13

Monique De Swart:

Voor jullie allen weer een heel mooie reis toegewenst.
    Geniet er weer met z'n allen van en wij volgen het graag vanuit Nederland.

Groetjes,
    Jeroen, Maxine en Monique

• 06 Juli 2014 - 11:53

Opa En Oma:

We gaan weer volop genieten van jullie reisverslag en...zelfs een beetje mee op reis zo leuk om alles te lezen en foto;s te zien. Geniet van jullie prachtige reis en veel plezier met elkaar.

lieve groetjes Pa en Ma Wagensveld.

• 06 Juli 2014 - 11:53

Opa En Oma:

lieve groetjes Pa en Ma Wagensveld.

• 07 Juli 2014 - 21:36

Lin En Tuan:

Heel veel plezier en een mooie reis toegewenst!!!!!